BE FIT | WEEK #2

8. října 2018 v 9:44 | Petra |  be fit

Krásné pondělí všem čtenářům. Dnes už tradičně přicházím s článkem be fit.


Týden po nemoci. Co vám budu povídat, pořád to není ono. Úplně upřímně, necítím se dobře. Přijdu si nafouklá a slabá. A psychika teda taky nic moc. Co mě ale těší, je právě tato tabulka, která dokazuje opak, ačkoli jsem si myslela, že centimetry budou naopak přibývat. Prsa se mi nebezpečně zmenšují a zrovna tam to teda nepotřebuju :D Z čeho mám naopak radost jsou dva centimetry přes boky a zadek. Zbytek je stejný jako předchozí týden.

BTW | nechápu jak jsem mohla ubrat na krku? :D ale ať jsem měřila jak jsem měřila, těch 31 tam prostě bylo. Že by mi splaskly mandle, které jsem měla ještě minulý týden pořádně nateklé? :D




Co se pohybu týče, nejsem s tímto týdnem spokojená. Rozhodně bych si uměla představit větší záběr na tělo. V pondělí jsem si zacvičila svá oblíbená videa, která jsem cvičila i minulý týden. V úterý jsem odpočívala, abych ve středu mohla konečně vyběhnout, když jsem dobrala antibiotika. Byla jsem opravdu překvapená, jak to šlo. Nechtěla jsem to ale přehnat a tak jsem běžela jen 4,5 km. Ve čtvrtek se mi podařilo uběhnout dvakrát tolik a cítila jsem se dobře. V pátek jsem odpočívala a v sobotu se mi přitížilo, tak jsem raději nic neriskovala. V neděli jsem vyběhla s myšlenkou, že si zaběhnu svých 14 km, ale nešlo to. Psychicky ani fyzicky jsem na to neměla a tak jsem uběhla zase alespoň 4,5 km.

Tento nadcházející týden bude hlavně o běhu a odpočinku. V sobotu mě čeká závod na 14 km a tak budu hlavně odpočívat, abych byla na sobotu plná sil. Závod je pro mne teď priritou číslo jedna. Od příštího týdne pak plánuji zařadit i fitko a tak už snad bude tabulka s pohybem o něco zajímavější a plnější :D


Co se jídla týče, tak to byla, dámy a pánové, katastrofa. Myslím, že i to je důvodem proč se cítím tak slabá. V tomto týdnu (nejen!) bych to ráda napravila a naučila se jíst pravidelně jednou pro vždy. Jídlo je totiž základ!

V týdnu jsem si konečně pořídila nové legíny, termotriko, mikinu a čelenku na běhání. Takže, když už budu mít na závodech mizerný čas, budu mít alespoň nový hadry :D

Doufám, že vás tyto články ještě nepřestaly bavit. V sobotu mi držte palce, ať to zmáknu. Mějte se krásně! :)
 


Komentáře

1 Míša Šislerová Míša Šislerová | E-mail | Web | 8. října 2018 v 14:14 | Reagovat

Já myslím, že jako návrat po nemoci super, ale i tak si nejsem jistá, zda je nejlepší začít cvičit hned po dobrání antibiotik. To je jen můj názor, aby se Ti to brzy nevrátilo :) Jinak já jsem teď tagky omarodila - od mamky jsem chytla rýmu a je to teda hrozný opruz :D Ať se Ti daří plnit své cíle!! ♥

2 V3ronika♥ V3ronika♥ | Web | 8. října 2018 v 17:35 | Reagovat

seš šikula :) taky si udělám takovou tabulku až začnu cvičit, jenže pořád nevím co zvolit. potřebuji po porodu zpevnit tělo hlavně bříško

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.